Blog Single

2021 rok upływa pod znakiem prestiżowych nagród konsumenckich dla marki WARTA. W lutym informowaliśmy Was o godle Dobry Produkt – Wybór Konsumentów 2021, którą otrzymała sztandarowa polisa życiowa – WARTA Dla Ciebie i Rodziny. Dopiero co pisaliśmy także o Złotym Laurze Konsumenta, który został przyznany Warcie za ubezpieczenia mieszkania. Dziś do grona uhonorowanych dołącza cała kategoria ubezpieczeń na życie WARTY, która otrzymała tę samą nagrodę – Złoty Laur Konsumenta!



Nagrody konsumenckie – dlaczego są tak ważne?


WARTA od zawsze przywiązuje ogromną wagę do satysfakcji  klientów. Opracowując każdy produkt zawsze kieruje się zasadą, aby zaoferować dobry, adekwatny i kompletny produkt w uczciwej cenie.

Nagrody takie, jak Laur Konsumenta, powstają w oparciu o dane z ogólnopolskich sondaży, organizowanych przez niezależne media. W przypadku Lauru Konsumentów dane zbierane są telefonicznie i internetowo na reprezentatywnych grupach konsumentów. Można więc śmiało powiedzieć, że wyniki tych badań są dla WARTY swojego rodzaju barometrem i dowodem na to, że produkty spełniają swój cel – budują zadowolenie i zaufanie klientów.