Instytucja Roku – WARTA zdobywa kolejne nagrody


WARTA ponownie została laureatem rankingu „Instytucja Roku”, realizowanego przez portal mojebankowanie.pl. Zostaliśmy docenieni za wyjątkową jakość obsługi klienta w  placówkach oraz za działania wspierające walkę z COVID-19.

Najlepsza jakość obsługi klienta

Pierwszą nagrodę – za „Najlepszą jakość obsługi w placówce” przyznano za wysoką jakość i profesjonalizm usług oferowanych przez agentów ubezpieczeniowych WARTY. Laureaci tej kategorii byli wybierani na podstawie badania przeprowadzonego łącznie w 130 placówkach. Eksperci oceniali 6 etapów: pierwsze wrażenie, płynność obsługi, powitanie, komfort obsługi, rozmowę z agentem oraz zakończenie spotkania.

Doceniono wkład WARTY w walkę z pandemią

W ciągu ostatniego roku podjęliśmy zdecydowane kroki, żeby pomóc instytucjom walczącym ze skutkami pandemii. Przekazaliśmy na ten cel 10 milionów złotych dla szpitali i instytucji. Działaliśmy w ramach akcji „#zostańwdomu i Pomagaj!” Przekazane przez WARTĘ donacje zostały wykorzystane na zakup potrzebnych środków i sprzętów m.in. do szpitali i placówek medycznych, fundacji, domów pomocy społecznej, hospicjów, a także lokalnej straży pożarnej oraz Wojewódzkiej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej. 

Nasza placówka również wspiera klientów w czasie pandemii. W związku w sytuacją epidemiologiczną uruchomiliśmy proces wystawiania polis bez wychodzenia z domu. Więcej informacji na ten temat znajdziesz TUTAJ.

O nagrodzie:

„Instytucja Roku” to niezależny ranking obsługi klientów firm z branży bankowej i ubezpieczeniowej. Jego formuła przypomina raport tzw. tajemniczego klienta, dzięki czemu eksperci osobiście sprawdzają funkcjonowanie postaw przyjaznych klientom. Przygotowany przez portal scenariusz wizyty pozwala zachować autentyczny i obiektywny charakter badania. Szczegółowy ranking znajduje się na stronie: www.instytucjaroku.pl.

Nagroda "Instytucja Roku" - kolejne wyróżnienie dla WARTY

Kontakt

Klauzula RODO.